Case Manager Geplande Queries

Geplande queries toevoegen is een nieuwe functie in INDICA (vanaf versie 11.0.0) en is te vinden onder het menu-item Proces in de Manage omgeving. Op deze pagina wordt een overzicht getoond van de huidige (in)actieve ingeplande queries binnen de case. Het is mogelijk om “Custom” geplande queries te hebben of een geplande query op een Business Rule.

Lijst van geplande queries

In deze lijst kunt u de volgende acties uitvoeren:

  • Queries activeren / deactiveren

    Door op de schuifknop in de kolom ‘Active’ te klikken, is het mogelijk om de geplande query te activeren of deactiveren. Hoe vaak de geplande query wordt uitgevoerd, wordt weergegeven naast de schuifknop.

  • Acties

    Het mogelijk om in de lijst een bestaande query te bewerken of te verwijderen door op de bijbehorende pictogrammen te klikken.

Geplande queries toevoegen

Een geplande query kan worden toegevoegd door op de groene knop ‘Toevoegen’ te klikken. Dit opent een scherm met een formulier om in te vullen.

  • Actief (active)

    Klik op deze schuifknop om de geplande query in of uit te schakelen.

  • Type

    Er zijn hier twee mogelijkheden. U kunt kiezen voor een Business Rule of Custom Query.

  • Naam (name)

    Kies een naam voor uw geplande query zodat u deze kunt identificeren.

  • Query

    Wat u hier dient in te vullen is afhankelijk van het Type waarvoor u heeft gekozen. Typ uw op maat gemaakte (Custom) Query in of kies een Business Rule uit de lijst.

  • Actie (action)

    Kies welke actie de geplande query moet uitvoeren. U kunt kiezen voor labelen of exporteren.

  • Parameters

    Deze beschikbare opties is afhankelijk van wat u heeft gekozen bij Actie. U kunt de label(s) selecteren die u de geplande query wilt laten labelen, of u kunt intypen welke velden u wilt exporteren.

  • Herhaling (recurrence)

    Kies hier hoe vaak u wilt dat de geplande query documenten labelt of uw velden exporteert.

    Pas op

    Het wordt ten zeerste afgeraden om veel zware queries in te plannen.