Case Manager Geplande Queries
Geplande queries toevoegen is een nieuwe functie in INDICA (vanaf versie 11.0.0) en is te vinden onder het menu-item Proces in de Manage omgeving. Op deze pagina wordt een overzicht getoond van de huidige (in)actieve ingeplande queries binnen de case. Het is mogelijk om “Custom” geplande queries te hebben of een geplande query op een Business Rule.
Lijst van geplande queries
In deze lijst kunt u de volgende acties uitvoeren:
Queries activeren / deactiveren
Door op de schuifknop in de kolom ‘Active’ te klikken, is het mogelijk om de geplande query te activeren of deactiveren. Hoe vaak de geplande query wordt uitgevoerd, wordt weergegeven naast de schuifknop.
Acties
Het mogelijk om in de lijst een bestaande query te bewerken of te verwijderen door op de bijbehorende pictogrammen te klikken.
Geplande queries toevoegen
Een geplande query kan worden toegevoegd door op de groene knop ‘Toevoegen’ te klikken. Dit opent een scherm met een formulier om in te vullen.
Actief (active)
Klik op deze schuifknop om de geplande query in of uit te schakelen.
Type
Er zijn hier twee mogelijkheden. U kunt kiezen voor een Business Rule of Custom Query.
Naam (name)
Kies een naam voor uw geplande query zodat u deze kunt identificeren.
Query
Wat u hier dient in te vullen is afhankelijk van het Type waarvoor u heeft gekozen. Typ uw op maat gemaakte (Custom) Query in of kies een Business Rule uit de lijst.
Actie (action)
Kies welke actie de geplande query moet uitvoeren. U kunt kiezen voor labelen of exporteren.
Parameters
Deze beschikbare opties is afhankelijk van wat u heeft gekozen bij Actie. U kunt de label(s) selecteren die u de geplande query wilt laten labelen, of u kunt intypen welke velden u wilt exporteren.
Herhaling (recurrence)
Kies hier hoe vaak u wilt dat de geplande query documenten labelt of uw velden exporteert.
Pas op
Het wordt ten zeerste afgeraden om veel zware queries in te plannen.