Case Administration

De Case Administrator rol in INDICA is een speciale rol waaraan gebruikers kunnen worden toegewezen om de beheerders te zijn van alle cases en gebruikers op het apparaat. Ze hebben geen machtigingen voor systeeminstellingen zoals de apparaatbeheerders doen, maar ze kunnen cases maken en bewerken, en ze ook herstellen en archiveren. Casebeheerders zijn dan ook toegestaan om nieuwe gebruikers aan te maken, rollen aan hen toe te wijzen en ze naar behoefte aan cases toe te wijzen.

Dashboardoverzicht

Op deze pagina ziet u het case admin dashboard.

Hieronder uitleg over de genummerde delen:

  1. Voortgangsgrafiek

    Deze grafiek toont de totale voortgang van documenten door de workflows voor iedere case. Als u in geen van de cases toegewezen bent aan een workflow, dan zal dit worden weergegeven als 0%.

  2. Overzicht

    Dit is een algemeen overzicht van alle cases. Er zijn hier twee tabellen: aan de linkerkant wordt het aantal zaken weergegeven dat achterstallig, lopend, gesloten, enz. is. De rechter tabel toont categorieën en hoeveel cases aan die categorieën zijn toegewezen. Onderaan dit onderdeel staat ook een nummer van het totaal aantal pagina’s. Dit is het totale aantal verwerkte pagina’s, d.w.z. pagina’s die zijn geconverteerd naar pdf.

  3. Werkbalk

    Deze werkbalk heeft drie acties voor de gebruiker: cases maken, een lijst met gearchiveerde cases bekijken en cases herstellen vanuit een archiefbestand. U kunt ook casecategorieën aanmaken via de werkbalk. Aan de rechterkant kunt u ook een filter selecteren om te filteren door cases per categorie en deadlines. U kunt de pagina ook vernieuwen om updates voor cases te zien.

  4. Cases

    De onderste helft van de Casemanagement pagina toont informatie over elk van de cases die op de appliance zijn geopend. Er wordt hier de volgende informatie gegeven:

    • de naam van de zaak,

    • de categorieën die bij de zaak horen,

    • hoe lang de zaak openstaat en of deze gesloten, lopend of achterstallig is,

    • de voortgangsgrafiek van de workflow.

Het dashboard gebruiken

Er zijn een paar dingen die kunnen worden gedaan vanuit het Case Admin dashboard, via de werkbalk in het midden van het dashboard of via de case-tegels onder de werkbalk.

werkbalk

Aan de linkerkant van de werkbalk heb je meerdere opties.

  1. Nieuwe case - maak een nieuwe case aan voor het apparaat. U kunt ervoor kiezen om een ​​case te maken op basis van een vooraf geconfigureerd sjabloon of handmatig met een formulier.

  2. Gearchiveerde cases - bekijk een lijst met gearchiveerde cases.

  3. Case herstellen - herstel een case uit een eerder gearchiveerde case.

  4. Casecategorieën - beheer beschikbare categorieën en maak nieuwe aan.

  5. Maak gebruikers aan - mogelijkheid om nieuwe gebruikers aan te maken.

  6. Redactie instellingen- mogelijk redactie instellingen aan te passen.

  7. Algemene instellingen - mogelijkheid om de algemene instellingen aan te passen.

Aan de rechterkant van de werkbalk vindt u een filter en een knop Vernieuwen. De knop Vernieuwen vernieuwt de case-informatie, en met het filter kunt u door de openstaande cases filteren op de datum van de deadline (indien ingesteld) en (sub)categorieën.

Daarnaast is er een zoekvak beschikbaar waarmee u op naam naar cases kunt zoeken. Om te zoeken, voert u een of meer tekens in om de cases op naam te filteren. Dit zoekvak is niet hoofdlettergevoelig.

Case-by-case management

Bij het klikken op het stippelmenu op elke case “tile” van het dashboard, heeft de gebruiker meerdere opties:

  1. Claimen/Vrijgeven - hiermee kan de gebruikers een case claimen of vrijgeven.

  2. Overzicht - stelt de gebruiker in staat om extra informatie over de case te zien.

  3. Bewerken - hiermee kan de gebruiker de case bewerken.

  4. Archiveren - hiermee kan de gebruiker de case archiveren.

  5. Verwijderen - hiermee kan de gebruiker de case verwijderen.

Wanneer een case is geclaimed wordt dit weergegeven bij de case. De gebruiker heeft ook de mogelijkheid om het dossier vrij te geven.

Als een gebruiker op de tile zelf klikt, wordt hij doorgestuurd naar de zoekpagina voor die specifieke case.

U kunt hier meer lezen over de beschikbare functionaliteit onder ref-case-management