Case Categorieën

Case Admins kunnen categorieën en subcategorieën aan een case toewijzen. Elke Case kan één categorie en meerdere subcategorieën hebben. Voorbeelden van categorieën zijn zaken als “Onderzoek” of “WOO”, en subcategorieën kunnen zaken verder labelen als “Belangrijk”.

Op deze pagina ziet u hoe u categorieën aan cases kunt toewijzen en hoe u nieuwe categorieën kunt maken.

Categorie aanmaken

Er zijn twee manieren om categorieën aan te maken in het Case Admin paneel: ofwel door een case aan te maken en te bewerken, of via het Case Categorieën overzicht.

Bij het bewerken van een Case ziet u een knop waarmee u snel een categorie of een subcategorie kunt aanmaken. Hier kan geen beschrijving worden ingesteld, in het categorieoverzicht kunt u wel een omschrijving instellen.

In het Case overzicht kunt u categorieën bewerken en verwijderen door op de knop “Case Categorieën” in de werkbalk te klikken. Houd er rekening mee dat als u een categorie uit het overzicht verwijdert, deze ook de categorie verwijdert uit de dossiers waaraan deze is gekoppeld.

Categorieën toewijzen

Om een categorie toe te wijzen of bestaande te wijzigen, kunt u op het stippel menu op een Case tile klikken, “bewerken” selecteren en vervolgens het uitklapmenu aanklikken om categorieën of subcategorieën voor een Case te selecteren.