Manager overzichtspagina
Dit dashboard toont de status van de services, de indexer en spider status, systeeminformatie en de ingeschakelde modules.
De manager overzichtspagina is voor iedere case uniek. De resultaten, tellingen, saldi en inhoud van de pagina kunnen verschillen, afhankelijk van de case die momenteel actief is.
Services
Dit dashboard toont de services die voor casemanagers zichtbaar zijn.
- Indexer
Dit geeft weer of de indexer is ingeschakeld. Hier is het ook mogelijk om de indexer te stoppen of opnieuw te starten.
- Processing status
Dit geeft weer of de indexer bezig is met (actieve) verwerking of niet.
- Index leegmaken
Het is mogelijk om de index binnen een case op te schonen.
Pas op
Als u besluit de index op te schonen, houd er dan rekening mee dat de hele case opnieuw moet worden geïndexeerd en dat alle voortgang die u tot nu toe hebt gemaakt, verloren gaat. Deze actie is onomkeerbaar, dus wees voorzichtig bij het gebruik van deze functie.
Voortgang status
Dit overzicht toont de algemene status van de indexer van de desbetreffende case.
Het toont de volgende statistieken:
- Voortgang
Voortgangspercentage indexering van de collectie.
- Collectie
Naam van de collectie die momenteel wordt geïndexeerd.
- Verstreken tijd
De tijd die is verstreken sinds de start van de indexatie op deze collectie.
- Resterende tijd
Schatting van de tijd die nodig is om de huidige collectie volledig te indexeren.
- Totaal aantal items
Totaal aantal items in deze collectie dat moet worden geïndexeerd.
- Verwerkte items
Aantal items in deze collectie dat is geïndexeerd. Ga voor meer informatie over collecties naar de sectie Collecties.
Checks & Balances
Toont of de geïndexeerde documenten correct worden opgeteld. Er zijn drie verschillende statussen die kunnen worden weergegeven:
- Alles wordt correct opgeteld
Dit betekent dat de som van de documenten in de collectie overeenkomt met wat de indexer heeft gevonden.
- Er ontbreken documenten
Dit betekent dat de som van de documenten in de collectie niet overeenkomt met wat de indexer heeft gevonden. In dit geval ontbreken er documenten en kunt u dit onderzoeken door op de bijgevoegde link te klikken.
- Som van documenten in workflow verschilt van het totaal in index
Dit betekent dat de som van de documenten in de collectie niet overeenkomt met wat de indexer heeft gevonden.
Belangrijk
Houd er rekening mee dat tijdens het indexeren van een collectie de status van checks & balances kan variëren. Nadat het indexatieproces van uw collectie volledig is afgerond, zal alles meestal correct worden weergegeven.
Index informatie
Index informatie toont basisinformatie van de geïndexeerde bron(nen).
- Aantal documenten
Toont het aantal geïndexeerde documenten.
- Geteld aantal documenten
Dit wordt alleen weergegeven als er documenten ontbreken en geeft het totale aantal documenten weer.
- Missende documenten
Dit wordt alleen weergegeven als er documenten ontbreken en geeft een link om de ontbrekende documenten in te zien.
- Niet geïndexeerde documenten
Dit wordt alleen weergegeven als er documenten bestaan die niet zijn geïndexeerd. Toont het aantal niet-geïndexeerde documenten.
- Grootte van bron
Toont de grootte van de bron(nen) in MB.
- Aantal geïndexeerde mail (total)
Toont het totale aantal geïndexeerde mails inclusief bijlagen.
- Aantal geïndexeerde documenten (total)
Toont het totale aantal geïndexeerde documenten.
Systeem status
Dit overzicht toont een aantal basale systeem statistieken van de huidige werkbelasting van het apparaat.
Het geeft de volgende statistieken weer:
- Uptime
Uptime van het apparaat.
- Software Versie
Huidige softwareversie.
- Gebruikers
Aantal gebruikers in het systeem.
- Queries
Totaal aantal queries dat op het apparaat is uitgevoerd. Dit omvat ook systeemqueries.
- IP
IP-adres van het apparaat.
- Harddisk
Schijfgebruik van het apparaat.
Notitie
Externe databronnen worden niet in aanmerking genomen.
- Load
Huidige werkbelasting van het apparaat.
Workflow
Als workflow is ingeschakeld, toont dit overzicht de workflowstatussen en hoeveel documenten zich in de verschillende beschikbare statussen bevinden. De afbeelding hieronder is een voorbeeld van onze standaard workflow, maar deze kan er anders uitzien, afhankelijk van hoe de workflow binnen uw case is opgezet.
Label informatie
In dit paneel wordt een overzicht gegeven van de beschikbare labels en hoeveel documenten zijn gelabeld met het opgegeven label. Als er gelabelde documenten zijn, kun je ook een CSV-lijst downloaden (tot max. 50.000 documenten met dat label).
Info Type Bestanden
In de tabel in dit paneel wordt een overzicht gegeven van de verschillende soorten documenten. Het toont ook het aantal documenten dat binnen dat type is gevonden en hoe groot het formaat is van al die documenten van dat type.
Info Verwerkte Bestanden
In de tabel in dit paneel wordt een overzicht gegeven van de verschillende soorten verwerkte documenten en het totaal aantal documenten. Daarnaast kunt u een CSV-bestand downloaden met een lijst van de verwerkte documenten (tot max. 500K).